Jdi na obsah Jdi na menu
 


Komentáře k úvodnímu článku

10. 6. 2014

Zde dole se můžete anonymě vyjádřit k úvodnímu článku o vasektomii.

Vulgární a nesouvisející příspěvky budou smazány.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Dotaz pro ty co byly v Havířově

(Albert, 24. 11. 2016 20:44)

1) jak probihá platba ? Platí se při první konzultaci nebo až na sále?
2) je v ceně kontrolní spermiogram? Nebo se platí zvlášť?
3) provádí se (kontrolní spermiogram) přímo na oddělení urolo nebo někde jinde? Je na to extra místnost nebo jen na wc? Muze byt u toho partnerka?
4) je nejaka kontrola stavu po opraci? Treba treti den, nebo po týdnu? Nebo jen v pripade problémů.
5) koho z Dr.doporucite na konzultaci pripadne zakrok? Ke komu se objednat (je tam cca 5 Dr)

Re: Dotaz pro ty co byly v Havířově

(Autor článku, 6. 12. 2016 9:15)

1 - platí se před zákrokem
2 - není, s tím je třeba jít do spermabanky, v ceně je pouze u soukromých klinik, kde je zákrok mnohem dražší a vcelku se to nevyplatí
3 - kontrolni spermiogram se provádí až po cca 20ti ejakulacích, dřív nemá smysl - doporučuji přečíst článek a pak se ptát, ušetřil by sis zbytečné otázky
4 - kontrola stavu jen při potížích
5 - Urologie Havířov a pan primář

Re: Re: Dotaz pro ty co byly v Havířově

(Barthez , 25. 6. 2017 14:50)

Ahoj
Píšeš, že kontrolní spermiogram je po cca 20-ti ejakulacích.
Byl jsem na vasektomii v Havířově a primář mi do papírů napsal kontrolní spermiogram až po cca 50-ti ejakulacích.
Jinak Havířov byl v pohodě.

Přemýšlím

(Petr, 21. 6. 2017 20:58)

Ahoj borci, díky za vaše reakce, já jsem právě taky na vážkách, že bych si nechal přistřihnout koule. Myslím, že do toho půjdu. Paňmáma bude určitě taky nadšená, že se jí zase budu moct vycákat pekáč a ona nebude nahozená od hlavy až k patě... :-)

Zákrok

(Albert, 31. 3. 2016 11:06)

Zdravím, dlouho uvažuji o vasektomii. Ale nejvíc mě odrazuje lokální anestezie (injekci do šourku), musí to být mazec... Problém je že často mám svoje varlata stažena (zcvrkla) nejsou povysla. Myslíte že je to problém?

Re: Zákrok

(Čochtan, 20. 7. 2016 16:31)

Ahoj, po několika pokusech tady v Čechách jsem se obrátil na kliniku v Rakousku. Odrazovalo mně nehezké jednání zdejších zdravotníků. Zákrok mi pak dělala jedna vrchní lékařka urologie v soukromé ordinaci. Trvalo to asi hodinu, umrtvení jedním vpichem. Jel jsme pak v pohodě domů autem asi 85 km. Sex jsme začali provozovat už 3. den. Cena asi 500€, ale velmi kvalitní péče. Po prvním spermatogramu OK, Na vyžádání můžu poskytnout kontakt, nebo bezplatně zprostředkovat. Opravdu obrovský rozdíl proti zacházení v Česku.

Re: Re: Zákrok, a kontakt na rakouské lékaře

(poldzan, 7. 9. 2016 17:34)

Zdravím, po dnešní zkušeností ve znojemské nemocnici nevím :-) ale chceme to s manželkou, mohl by jste mi dát kontakt na Vás nebo doktorku v rakousku. Moskrát děkuji, mj : s těma našima mudrama pudrama máte pravdu, a bohužel tahle nemocnice se téhle reputace nezbaví. Děkuji Email : hlede@seznam.cz

Re: Re: Re: Zákrok, a kontakt na rakouské lékaře

(Čochtan, 21. 9. 2016 11:23)

Telefon a Jméno posílám na E-mail. Pracuje na urologii jako verchní doktor ve Wirdhofen a.d. Thaya, ale ordinaci má nedaleko Retz.

Re: Re: Re: Re: Zákrok, a kontakt na rakouské lékaře

(Autor článku, 6. 12. 2016 9:17)

Nevidím důvod, proč s tím jezdit do Rakous, je to několikrát dražší než u nás a přidaná hodnota (lepší vybavení a pod.) není o tolik vyšší, aby o stálo za tu cestu a peníze navíc.

Re: Zákrok

(Autor článku, 6. 12. 2016 9:20)

Pokud je tento dotaz myšlen vážně, tak ne, není to problém a injekce problém není, doporučuji přečíst článek a ušetřit si tak čas zbytečnými dotazy.

Re: Zákrok

(Barthez, 15. 5. 2017 14:46)

Buď v klidu.
Lokální anestezie je v klidu.
Vůbec to neucítíš.
Dělají to tou nejtenčí jehličkou.

Další stránky se zkušenostmi

(Jan, 15. 4. 2017 19:21)

Tady jsou další stránky, kde se píše o vlastních zkušenostech s vasektomií.
www.vasektomie.wz.cz

mohu jen doporucit.

(Redy, 28. 3. 2017 22:20)

Zakrok jsem podstoupil pred vice jak rokem v Praze. S tim ze se jednalo o metodu bez skalpelu a jehel. Zadne se zminovanych bolesti jsem nepocitoval. Vecer jsem nastoupil do sluzvy kde pracuji jako hasic. Do dnes lituji jen toho ze jsem nepodstoupil tento zakrok mnohem drive. Chut na sex mnohem vetsi.

Troska strachu n5vs8

(Jan , 26. 1. 2017 19:33)

Ja na to jdu zitra tak mi drzet place at to dobre dopadne .diky

Bezskalpelová vasektomie

(Jura, 8. 11. 2016 11:28)

Zdravím,
včera jsem podstoupil bezskalpelovou vasektomii v Olomouci a jelikož jsem byl rád za každou dostupnou informaci, která mi pomohla s rozhodnutím, rozhodl jsem se podělit o své zkušenosti také.

Prvně je potřeba se s doktorem sejít, ten vysvětlí co a jak bude probíhat, jaké to má následky (kdyby někdo nevěděl) a jaké jsou možné vedlejší účinky nebo alternativa. Podepíšete souhlas s provedením vasektomie s tím, že zákrok může být proveden min. 14 dní po podpisu. Tím je dána minimální zákonná lhůta na rozmyšlenou. Rozmyslet si to můžete pak kdykoli ... po zákroku je ale pozdě. Zákrok samotný byl v pohodě, ale abych to upřesnil :-)

... sundáte si kalhoty, trenky, boty. Lehnete si na lehátko a doktor vám vydezinfikuje pytel a okolí vatou namočenou do dezinfekce. V Olomouci pro anestezii používají takovou pistolku ve tvaru pera. Žádná velká jehla... Několikrát to mírně pichne, ale nic hrozného. Já jsem to pořád trochu cítil, takže do každé strany jsem dostal asi 6 pichanců. Ale ty pichance bych přirovnal k tomu, když se štípnete do pytle nehtama... nic hrozného, navíc cítíte jen ty první. Pak jsme si s doktorem povídali a on pracoval. Nic jsem necítil a naráz hlásí, že už mi to všechno vrátil. Pak druhá strana. Celý zákrok touto bezskalpelovou metodou trval asi 20 minut. Tato metoda je fajn v tom, že se nic neřeže, ani nešije. Hotovo během chvíle a rychle se to hojí. Do znecitlivěného pytle udělají malou dírku (prý o velikosti 2-3mm) a tou chámovod vytáhnou ven, přestřihnou, zavážou a zase oba konce vrátí.

Po zákroku jsem seděl v čekárně asi 20 minut (normálně oblečený, jen jsem měl v trenkách chladivou podložku). Po těchto 20 minutách doktor zkoukl, že to vypadá ok a sedl jsem do auta a řídil domů (přes 100km a jelo se mi vpohodě).
Jak anestezie opadávala, měl jsem pocit, jako bych dostal kopačákem do rozkroku (na omak mě nic nebolelo, jen taková ta tupá bolest postupující do podbříšku). Toto vydrželo až do večera (dalších cca 5 hodin) než jsem šel spát. Dnes ráno jsem se probudil už bez bolesti s tím, že mě to občas trochu zatahá/zabolí, ale to je jen takový ten "diskomfort", který se na stránkách běžně uvádí.

Na zákrok mi nabízeli za příplatek rajský plyn (30 minut trvá, než vyprchá a pak můžete také řídit), ale ten jsem si nedal. Prvních pár dní nemám lézt do vany/vířivky/bazénů ... a při větších bolestech si dát paralen, ale myslím, že to nebude potřeba.
V nějakém příspěvku jsem četl, že někdo po zákroku rovnou skočil na manželku. To bych si včera a asi ani dnes nedokázal představit...ještě to není ono.

No, a teď je potřeba udělat min. 20 ejakulací a za cca 3 měsíce na spermiogram na kontrolu, zda už není potřeba používat jinou antikoncepci. Cena zákroku byla 13.000,- Kč

Doufám, že jsem pomohl :)

Re: Bezskalpelová vasektomie

(Albert, 20. 11. 2016 20:11)

Borec! Jak to čtu vypadá to opět v pohodě. Chtěl bych zákrok podstoupit ale mám dvě obavy. 1) pohled a pohovor s doktorem 2) anestezii do šourku....

Re: Re: Bezskalpelová vasektomie

(Jura, 23. 11. 2016 13:53)

Za mě mohu říct, že obojí bylo v pohodě ... rozhovor s doktorem byl samozřejmě příjemnější :) Doktor se zeptá na důvody, které vás vedou k tomuto zákroku. Vysvětlí, co se bude dít (jak bude zákrok proveden). Celkem spontánně a přátelsky jsme si popovídali, zeptal jsem se na poslední věci, které mi vrtali hlavou, a na závěr jen sběžně shlédl mé "nádobíčko" s tím, že by to mělo v pohodě jít.

S větším odstupem (2 týdny) hodnotím zákrok asi tak, že pomalu ani nevím, že jsem na nějakém byl. Co se týče sexu, tak žádnou změnu nepocítíte, žádná se neprojeví... zkrátka vše při starém. Možná bych řekl, že je požitek je o něco lepší (jen nedovedu popsat jakým způsobem).

Re: Re: Re: Bezskalpelová vasektomie

(Albert, 24. 11. 2016 6:13)

Dík za odpověď. Zase o pár procent blíž k rozhodnuti. ... :)) Musí být pohoda jít do plného a bez obav. Asi u mě zvítězí taky Havířov, jak u majitele článku.

Re: Re: Bezskalpelová vasektomie

(Autor článku, 6. 12. 2016 9:12)

Obojí se dá. Pokud doktor není vyloženě debil, tak bude rozhovor v klidu a pohodě a injekce do pytle není tak hrozná, jako to zní. Udělal jsem si mnoho poranění, která bolela nesrovnatelně víc.

Re: Bezskalpelová vasektomie

(Autor článku, 6. 12. 2016 9:07)

Absolvoval jsem stejný zákrok, nejedná se o žádnou bezskalpelovou metodu, protože stejně jako mě, i Vám udělali do pytle malou dírku skalpelem a stejně jako mě i Vám přestřihli chámovody. Nejspíš jste si v nemocnici špatně rozuměli. Bezskaplelová metoda se se provádí hlavně v asii, kde se přes kůži pytle kleštičkami zmáčkne chámovod, kůže samotná tedy není narušená a nevniká se do organismu, nevýhodou této metody je nespolehlivost a vcelku velká šance, že se průchod chámovodů obnoví.